Після реєстрації організації та надання їй індивідуального ідентифікаційного номера (PIC), потрібно обрати її представника (LEAR) – особу з центральної адміністрації організації.
LEAR (Legal Entity Appointed Representative) має право оперувати юридичною і фінансовою інформацією організації на Порталі для учасників, надавати доступ працівникам до інформації, обирати представника для підпису грантової угоди або фінансових паперів на Порталі для учасників в електронному порядку.
Права і обов’язки LEAR
Після призначення, LEAR:
- Є єдиною особою, яка може оновлювати інформацію і надавати відповідні документи про організацію – через Портал для учасників;
- Забезпечує оновлення інформації;
- Переглядає і завантажує всі документи, що стосуються юридичних і фінансових даних;
- Забезпечує доступ іншим особам до електронної сторінки організації, як адміністратор;
- Має доступ до всіх проектів, у яких бере участь організація, та ролі кожного партнера у них;
- Може – через Helpdesk – змінювати неточну інформацію про роль кожного партнера;
- Може обирати осіб, які підписуватимуть грантові угоди та фінансові документи (Форма С), а також оновлювати ці документи у будь-який час;
Детальнішу інформацію можна переглянути в Он-лайн посібнику на Порталі для учасників у розділі Roles and access rights
Як зареєструвати LEAR?
Процедуру реєстрації LEAR можна розпочати одразу після того, як Служба реєстрації надішле вам запит про надання необхідних документів.
Крок 1
Оберіть особу у вашій організації, яка відіграватиме роль LEAR.
Крок 2
Слід завантажити наступні форми:
Заповніть усі графи у Листі призначення LEAR, роздрукованому на бланку вашої організації (заповнюється керівником організації).
Крок 3
Керівник організації повинен:
- Підписати і поставити печатку в Листі призначення LEAR і формі Роль та обов’язки LEAR (цей документ також підписує LEAR);
- Прочитати Умови використання Електронної системи обміну на Порталі для учасників;
- Підписати Заяву про згоду щодо умов використання Електронної системи обміну
Крок 4
Надіслати звичайною поштою:
-
- Лист призначення LEAR і форму Роль та обов’язки LEAR (підписані і з печатками);
- Заяву про згоду щодо умов використання Електронної системи обміну (підписану і з печаткою);
- Копії документів, що засвідчують особу (обов’язково сторінки з фото та зразком підпису), керівника організації та LEAR;
- Документ, який вказує на те, що керівник організації має повноваження призначати LEAR, якщо виконуються нижченаведені умови:
- Документ чітко зазначає роль\функції особи, яка призначає LEAR;
- Документ надає чітку інформацію (персональні дані) про особу, яка призначає LEAR.
Крок 5
Активувати обраного представника, використовуючи логін і пароль LEAR, надіслані Службою ЄК у листі з відповідними інструкціями.