Зареєструйте офіційного представника організації

Після реєстрації організації та надання їй індивідуального ідентифікаційного номера (PIC), потрібно обрати її представника (LEAR) – особу з центральної адміністрації організації.

LEAR (Legal Entity Appointed Representative) має право оперувати юридичною і фінансовою інформацією організації на Порталі для учасників, надавати доступ працівникам до інформації, обирати представника для підпису грантової угоди або фінансових паперів на Порталі для учасників в електронному порядку.

Права і обов’язки LEAR

Після призначення, LEAR:

  • Є єдиною особою, яка може оновлювати інформацію і надавати відповідні документи про організацію – через Портал для учасників;
  • Забезпечує оновлення інформації;
  • Переглядає і завантажує всі документи, що стосуються юридичних і фінансових даних;
  • Забезпечує доступ іншим особам до електронної сторінки організації, як адміністратор;
  • Має доступ до всіх проектів, у яких бере участь організація, та ролі кожного партнера у них;
  • Може – через Helpdesk – змінювати неточну інформацію про роль кожного партнера;
  • Може обирати осіб, які підписуватимуть грантові угоди та фінансові документи (Форма С), а також оновлювати ці документи у будь-який час;

Детальнішу інформацію можна переглянути в Он-лайн посібнику на Порталі для учасників у розділі Roles and access rights

Як зареєструвати LEAR?

Процедуру реєстрації LEAR можна розпочати одразу після того, як Служба реєстрації надішле вам запит про надання необхідних документів.

Крок 1

Оберіть особу у вашій організації, яка відіграватиме роль LEAR.

Крок 2

Слід завантажити наступні форми:

Заповніть усі графи у Листі призначення LEAR, роздрукованому на бланку вашої організації (заповнюється керівником організації).

Крок 3

Керівник організації повинен:

  • Підписати і поставити печатку в Листі призначення LEAR і формі Роль та обов’язки LEAR (цей документ також підписує LEAR);
  • Прочитати Умови використання Електронної системи обміну на Порталі для учасників;
  • Підписати Заяву про згоду щодо умов використання Електронної системи обміну

Крок 4

Надіслати звичайною поштою:

    • Лист призначення LEAR і форму Роль та обов’язки LEAR (підписані і з печатками);
    • Заяву про згоду щодо умов використання Електронної системи обміну (підписану і з печаткою);
    • Копії документів, що засвідчують особу (обов’язково сторінки з фото та зразком підпису), керівника організації та LEAR;
    • Документ, який вказує на те, що керівник організації має повноваження призначати LEAR, якщо виконуються нижченаведені умови:
  • Документ чітко зазначає роль\функції особи, яка призначає LEAR;
  • Документ надає чітку інформацію (персональні дані) про особу, яка призначає LEAR.

Крок 5

Активувати обраного представника, використовуючи логін і пароль LEAR, надіслані Службою ЄК у листі з відповідними інструкціями.